Thursday, January 13, 2011

#tanyanajib on twitter

Aku tak sangka rakyat Malaysia kelakar orangnya. Serius korang memang kelakar. Ni antara soalan geliga genius yang rakyat Malaysia bagi kat PM Dato' Seri Najib.

@AidaSue - #tanyanajib Datuk pakai lipgloss jenama apa? (harap2lah maybelline) (.___.) And datuk prefer siapa, @KimKardashian or @PamelaAnderson?
@akusiktauk - Kenapa PICC punya bumbung ada simbol 'one eye' adakah ianya konspirasi illuminati? Sila jawab #tanyanajib
@kalash_s - @najibrazak siapa lagi hansem? Justin Bieber atau Kanye West? #tanyanajib
@soulzoul - #tanyanajib during the hi tea can I sit beside you? Because I don't want to hve that awkward moment sitting bside people I don't know. Can ?
@AdrianNCF - #tanyanajib where do u go for facial?
@svllee - @VeenaRusli #tanyanajib OMG, our PM's name is Tanya!
@ftn amirah ftn_rawr - #tanyanajib abang najib dah makan blom? hehehe -_-
@kalash_s - @najibrazak nak nombor talipon? #tanyanajib nak main miscal :)
@HilmiIsmaill - #tanyanajib are u afraid of the dark?
@AudraRoslani - #tanyanajib will u be my shoulder to cry on?
@ThongJoanne - #tanyanajib can school not be as hot as sauna. It's not a good study environment. And the uniform so many pieces. We can die!
@shahbujal - jalan-jalan kat malaysia ni banyak lobang-lobang. tampal tu memang la tampal. tapi macam bikin roti tampal jer. #tanyanajib
@luc_sohow - #tanyanajib: can you please deny Justin Bieber's visa for March.
@DJNasT - #tanyanajib bro,what's ur bbpin?
@chapree - @NajibRazak Boss saya beli jaket Nike SB kat Vegas. Saya jeles. Patutkah saya ninja jaket itu drp dia? #tanyanajib
@Hairul_Rahman - Which is sexier, red or black heels? #tanyanajib
@nickleschow - #tanyanajib How come DiGi Yellowman follow me everywhere I go?
@lydiakwan - #tanyanajib what is your eye power?
@aiskrimsoda - Has the govt built a building that's impassable by the undead in case of a zombie outbreak? #tanyanajib
@wjazairi - #tanyanajib dragonball ade berapa biji?
@Bertosyamil - saya tak boleh tidor la dato'. Apa ubat tidor paling mujarab dipasaran ketika ini? #tanyanajib
@Feris_Othman - #tanyanajib Did the totem fall after Leonardo DiCaprio spun it at the end of the movie "Inception"?
@luc_sohow - #tanyanajib: How many three stars do you have on Angry Birds?
@dayzeydoo - #tanyanajib Are you related to the Cullens?
@aarchkaiser - lu agak2 bila Death Star nak siap? #tanyanajib
@azlanR - #tanyanajib agak2 saya boleh jadi pm tak ?
@NonieSyaf - where can i get nasi kacang or nasi lemuni in klang valley? #kltu #tanyanajib
@saynotojamban - Kenapa beruang kutub tak makan penguin? #tanyanajib
@haisuhaimi - #tanyanajib @NajibRazak Kenapa pensyarah saya batalkan kelas saya pada hari ini?
@tawel - Conclusion of #tanyanajib: The hottest 'girl' of Twitter on 11.1.11 was Tanya Najib.


Disalin dari sini msn news.

2 comments:

neikaa said...

kah3! lawak gila dowh!! haha..

almutarjimah said...

Like. Noob tribal of Malaysia.