Monday, January 24, 2011

Menarik Tertarik

Blog saya terima kunjungan seorang tetamu baru, Werdah nama nya. Saya tak tahu banyak tentang dia melainkan dari biodatanya dia mungkin orang K.L, jantinanya perempuan dan berbintang Aries. Setakat ni itu je yang saya tahu, lagipun baru 'kenal' blognya dua hari lepas.

So Werdah own two blogs; Bangkit Kembali and Nota Untuk Diri which I think have quite the same content (thousand apologies if it's not). Saya setakat ni baru membaca tulisan dia di blog B.K. Dalam blog dia ada mp3 zikir, so sambil baca bolehlah ikut berzikir sekali kata orang multitasking :)

Info dalam blog dia semuanya bermanfaat (tak macam blog saya), dan satu post menarik yang saya suka bertajuk Dua Bola Mata Akan Layu. Hampir semua entri dia menarik sebab gaya penulisannya tak berat dan seolah-olah bercerita.

Jadi tunggu apa lagi kalau sudi beri peluang pada mata dan telingan untuk lihat dan dengar perkara-perkara yang baik jom lah ke blog saudari Werdah ni.

No comments: