Tuesday, August 31, 2010

Kaya Kita Miskin Mereka

Semalam saya berbuka puasa dengan kawan-kawan di Pizza Hut, faham-faham jela perut saya ni perut Melayu, sekali disuruh buka ouasa dengan roti berkeju dengan sup cendawan ala barat tu... tak lalu teman nak telan. Mula-mula memang nak tinggal gitu je pizza tu tapi...saya teringat video di bawah ni... saya berjaya jugak habiskan. Alhamdulillah.




Mulai hari ini, jom elakkan beli makanan banyak2. Nanti membazir je.

6 comments:

Ikah said...

Ya Allah...jadikanlah kami hambaMu yg sentiasa bersyukur...rakyat kita mati terlebih makan, mereka mati kurang makan..astaghfirullahalaziim

almutarjimah said...

@kak Ikah...wordless. Inni kuntu minazzolimin.

♥ p a A n i ♥ said...

beli mknn mse kt bzar tu nafsu je semua... huhuhu

almutarjimah said...

@paAni: saya pun kadang2(selalu) terbabas beli banyak2 huuu shame on me.

nur said...

masa berpuasa semua nak makan.time berbuka minum air segelas dah kenyang.. nafsu2

mamawana said...

Salam Ramadhan

Semoga Allah permudahkan kehidupan dan rezeki anak2 malang itu. Amin.