Thursday, September 2, 2010

Orang berbahasa


" hyee , ma nems Joyah(bukan nama sebenar) . i stay kadd seremban negeri sembilan .
ma age sixteen . lomm masok ag 16 , 24.9 nie bao sixteen k . err pe ag
yekk hadooi ,whad evaa lhaa . jnjie da btao boud ma selff . i thinkk
jus datss . sape y dok semban add lhaa"

 

 Apa perasaan anda masa baca? Nak add ke nak termuntah tengok bahasa macam ni?  Aduhai adik-adikku~


Yang kurik itu kendi,

Yang merah itu saga,

Yang cantik itu budi,

Yang indah itu bahasa.

9 comments:

Cik Bucken said...

panassss je mata bace ayat camtu..nak keluar taik telinge..haha

almutarjimah said...

uishh sampai macam tu sekali haha... guna bahasa macam tak pernah belajar bahasa...sebab tu boleh jadi macam tu.

Drunbella Khoo said...

eeeuuuuwwwwwww.
hahaha.
(^___^)v
kitew tak sukew lew cakap cenggituw aww.

**penampaq sedaih baru taw. gedik kut org cakap macam tu!

marinahunny said...

budak2 skrg punya bahasa...pening nak baca..

almutarjimah said...

DBellaK: peh ada style lah! haha. Tolong tampaq sesapa tulis macam tu.

marina: kita dulu masa jadi budak2 (sekarang pun masih budak) takde la sampai macam tu huhu ni pensyarah saya baca ni mau pengsan dia.

pearl apple said...

esh....ni mesti tak lulus bahasa melayu ih..awat lar sampai macam nih..

thomas said...

bahasa org terlebih sms.

mamawana said...

Cam lidah pendek jer...or cacat jari....malas kut nak taip pjg2 tu...

hAwA said...

ni baru sikit ni.. silap2 ada yang duk guna huruf kecil, besar, berselangseli.. lagi pening nak baca