Monday, September 20, 2010

Kalau dah namanya ngada-ngada...

sumber:Google
Musim cuti raya dah pun tamat. Tapi...ramai yang tak puas hati lagi~ dibawah ini antara luahan hati kawan-kawan FB aku : 

  • Di hati ini, hanya Tuhan yang tahu !
        Di hati ini, aku rindu padamu ! 

        Mode : homesick ! ~

  • tetibe otak blank..cane nak g kelas sok ni....huhu~

  • back to reality..oh how i wish im still in wonderland


  •  Alhamdulillah dh smpi umah..mase 4 packing brg lak nk blik usm..x smgtnye nk kemas brg! =_='

  • adoiyai..bila balik usm je,mesti ada krisis mknan huhu oh,megi sup!rindunya..
Ni pula luahan hati aku (secara sarkastik hehehe)


  • Tak sabarnya nak balik Penang, cepatlah habislah cuti dah tak sabar nak belajar, nak berlari-lari pi kuliah, nak pengsan balik dari kelas, buat assignment..cepatlah~ (percayalah haha)


Dan yang ini pula, komen pensyarah aku khas untuk pelajar2 yang ngada-ngada haha
cuti seminggu, nak 2 minggu.. dah bagi 2 minggu, nak sebulan, kot. kalau nak cuti lelama, tak yah masuk U. duk umah je. bagi peluang kat orang lain yg betul2 nak belajar. common sense, right?
Ha...ambil kau kan dah kena sound. Takde sorang pun berani balas komen kat atas ni. Dr Noni dah naik angin~

4 comments:

.s.o.f.i.a. said...

lecturer u memang RARE!!! suka!!!! he he......

almutarjimah said...

dia memang SANGAT rare, tak macam pensyarah lain. Spain educated so sangat 'gila2' ha3.

Tomato Gurl's Life said...

mmg mengada...best la lecturer tue..miahaha...

almutarjimah said...

hehe budak tak matang...biasala huhu